TO BE ALONE WITH YOU

Var i skolan två lektioner idag, känns riktigt meningslöst. Gjorde inte speciellt mycket heller så satt typ och sov.
Men så är det när man går på Olympia. Usch!
Nog om det. Har precis suttit och gjort min första läxa i 2an, tog typ 1 timme. Massa naturkunskapsfrågor om rymden. Annars har jag inte gjort så mycket idag, chillat och sånt där. Tänkte snart slänga mig i duschen och sen dra på myskläder och checka film och äta kippes. Låter som en underbar tisdag tycker jag.

Ont i mina vader så in i helvete förresten, fick kramp i sömnen och de har fortfarande inte gått bort helt.
Jätte wierd.
Smörjt in dom nu så får hoppas de lägger sig snart. Känns jätte obehagligt.

En lektion väntas imorgon då vår NK är inställd och jag hoppar idrotten pga hooosta.
Efter skolan ska Emmy färga och klippa mitt hår tror jag, om jag vågar. Vi får se! :D Hoppas på de bästa iaf!



OJ! kom på att jag har turismläxa också, men den e fan så mycket roligare än NK'n. Så får ta den.. nån .. gång..


GLAD CHEY - HEY

Kommentarer

Namn: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!
Datum: 2011-09-13 22:54:12
Hemsida: http://adaras.se
Kommentar:
Hej! Jag har startat en ny tävling! =) Hoppas du vill vara med:

http://adaras.se/2011/september/utkast-sept-13-2011-1.html#comment

Allt som behövs är en kommentar! :D

Kram!


Namn: Sofia
Datum: 2011-09-14 08:04:42
Hemsida: http://sofiiaborjeson.blogspot.com
Kommentar:
HAHA! Söte på andra bilden :D

Namn: Nathalié - Tävlingar i bloggen!
Datum: 2011-09-17 00:14:49
Hemsida: http://yarp.blogg.se/
Kommentar:
Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken för 250kr, inredning m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i fliken Tävlingar.



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié


Namn: Anonym
Datum: 2011-09-18 19:10:16
Kommentar:
Hej! Jag lottar ut ett valfritt stilrent smycke från fashionklicks helt nya kollektion! VAR GÄRNA MED, allt du behöver göra är att kommentera vilket du vill vinna! :D http://mmeeli.se/2011/september/tavling-vinn-valfritt-smycke.html

Namn: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg
Datum: 2011-09-19 21:52:37
Hemsida: http://vadfanskajagheta.se
Kommentar:
sv: kul att du är med och tävlar om tandblekningen:) <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.