Ny hårfärg.

Igår var en intensiv dag.
Efter skolan drog jag ner i stan med Clara och Josse och käkade Sub.
Sen chillade vi runt på stan lite.
Åkte hem snabbt och sen tillbaka till stan direkt.
Kollade fotboll tillsammans med Clara, på Norrvalla.

Efter matchen drog jag hem till Jacqueline och väntade på att hon skulle komma hem.
Färgade mitt hår och sen försökte jag plugga lite.
Men då tyckte jag det var roligare med OC.

Nu ska jag plugga lite mer.
Mitt sista prov imorgon, och min sista redovisning.
Sen -> fuck skolan.

Puss puss


(mitt hår som blev svart, men jag får verkligen inte lov att säga svart för jackie. Men de blev ändå de. tyst!)
(och nej de ser inte svart ut på bilden, men de e svart jag lovar!!!! och för de sista.. de gör inget om de är svart för de kommer vara ljusbrunt i slutet av nästa vecka ändå :)))) ())

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.