Tjenna mittbena idag mår jag bra, eller rättare sagt som jag förtjänar

öh, egentligen borde jag städa och grejor eftersom vi ska ha kalas snart. Eller om tre timmar iaf, och jag ligger i jogging och dör typ.

Galen kväll igår. För det första pissregnade det när jag gick till tåget. Så mitt hår blev helt förstört.
Men whatever liksom, hehe. Riktigt roligt att se elias och simons miner när dom kom in och vi började sjunga.
Dessutom var det så in i helsikes trevligt att träffa alla gamla människor från Linåker. Människor som jag inte träffat sen skolavslutningen i nian.
Så himla awesome. Ja verkligen.

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.