ONE TREE HILL

alltså är bokstavligt talat d-ö-d efter zumban och grejor.
Och kommer verkligen inte kunna somna ikväll, blir så arg på mig själv.
Men har haft ett suveränt lov, som det ska vara - närhet hela tiden :)

Nu måste jag fortsätta kolla one tree hill,
innan var jag helt säker på att jag skulle somna innan big brother började,
men icke. blev sjukligt pigg när det började och sen började jag äta också,
panpizza och massa godis.. (fortf lika hälsosam)..


Åh, ska bli trött och nanna förresten.. hur gör man de?
Får komma på ett sätt nu! Puss och kärlek

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.