I will fight til forever

Du heter: Nathalie Hansén
Smeknamn: natta, eller nate
Låt som du sörjer till när du är ledsen? broken - lifehouse
Beroende av: min mobil
Stämmer det? tror inte jag skulle skrivit de annars?
Hur imponerar man på dig? haha, genom att vara en badboy
När strula/kysstes du med någon senast? lördags
Brukar du skratta för dig själv? ja. haha och mest åt mig själv
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Haha, oonä ;)<3
Var bor du? Ramlösa
Trivs du där? Nja, trivdes bättre i Tågarp men men..
Sprit, cider, vin eller öl? helst? hm.. cider tror jag
Brukar du bli för full? Nja, inte för full. Tillräckligt
Är du allergisk mot något? Nej, och det är väl för väl!
Hur svarar du i mobilen: Beror på, dolt säger jag bara haai och om jag vet vem det är så - HaaaaaaaJJJJJ
Antal timmars sömn inatt: runt 4 väl
Brukar du komma i tid: Nja, oftast väl.
När mår du bra: När jag inte funderar och tänker så mycket
När blev du fotad senast: idag, ful bild av josi på lektionen
Hur känner du dig nu: Glad, jag är ju med finven
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: UEEH .. *spyljud* hatar fötter, och mest mina.
Vad saknar du: sommaren
Hade du en bra kväll igår: Ja, helt okej. Chillkväll
Favorit dryck på morgonen: Iskall apelsinjuice
Rakar du benen: Nej, går med ludna ben för jämnan? Nee klart jag gör. Ibland iaf
När brukar du oftast gå och lägga dig: Antagligen när jag är trött.. hihi
Är du blyg? Beror på sällskap, har jag någon med mig som jag känner så nej
Sysslar du med någon idrott: Zumba, once a week och simmar då och då
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Har du spytt offentligt: ja, men ingen märkte det. Är det fortf offentligt då?
Är du nöjd med ditt liv: sometimes
Är du bortskämd: nja, tycker jag inte.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Isabelle Löwengrip, om hon är en kändis. höhö
Vad längtar du till? Nästa heeeelg
Har du bra vänner och äkta vänskap? självklart, annars hade jag aldrig stannat
Vad använder du för shampoo? tresemmé, tyvär.. öh
Hur gammal är du: sexton
Tycker du om någon just nu: still some feelings, yes
Gröna eller röda äppeln: gröna
Gillar du golf: är jag sosse? Nää men ja det är roligt.
Vilken tid gick du upp idag: Halv sju
Har du sovit i din egna säng inatt: Yep!
Har du strumpor på dig nu: ja, intressant va?
Är det okej att gråta: Ja! i nästan alla fall
När grät du senast: Hm.. när jag och Dylan gjorde slut.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa!
Bär du glasögon eller linser: Inget av de.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nix, överskattat
Har du piercing: ja i öronen
Har du tatuering: nej
Vill du gifta dig: Om jag hittar den rätta
Vill du ha barn: Ja!
Solar du ofta: Ja, på sommaren. Sen solarium då och då.
Är du bra på att laga mat: Nja, går väl att äta så..
Är du flygrädd: nej! asnice ju
Hur vig är du: Är nog ganska vig alltså, haha
Är du musikalisk? nej, men önskar att jag var.
Vad dricker du helst när du är törstig: saft, hehe
Vilken är din favoritglass: gammeldags vanilj.. åhh
Tror du på ett liv efter döden: Ja..
Tycker du om sushi: Kan inte yttra mig, för jag har aldrig smakat.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dipp
Har du tandläkarskräck: Nej, tycker det är nice när folk pelar mig i munnen asså
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska, fast mest nattmänniska
Vilken ögonfärg har du: brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns: usch ja
Biter du på naglarna: inte längre
Röker du: nää, sånna dumheter
Hur ofta tränar/motionerar du? öhh. zumba en gång i veckan och sen simmar jag då och då..
Senaste låt du hörde: Lyssnar just nu på 'From this moment on' Med ShaniaTwain, fråga mig varför? Jag har ingen aning

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.