halfway gone

Hade en riktigt sjuk fredag, bam!
Så därför tänker ja lägga ut lite bilder på hur jag kan ha sett ut den här kvällen.
Dock är bilderna sen en annan kväll, men undefärligt lika väck.












Baaam, idag fick jag reda på att jag ska till Ullared imorgon.
Jobba först i 6 timmar, sen upp där. Mhm kommer knappt vara död på kvällen ju..

Men har ju tjatat på att åka dit, så man ska väl va glad! :D
Dessutom har mamma köpt jordgubbar till mig idag, så tänkte tanka en film.
Lägga mig i sängen och chilla bort denna dagen.

Later!

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.