sveriges landskap

Är på bättre humör nu.
har ätit en god middag med min familj, inklusiv hellie.. eller ja.
hon är ju också familj!
dessutom så har jag spelat bilspel, vilket är awesome & nu kollar jag svensson svensson och övar sveriges landskap. Har aldrig tänkt på de, men finns fan hur många landskap som helst. Totalt onödiga.. skåne räcker.
tusen stycken.. typ

börjar inte förrens tio i 12 imorn, har en halvtimmes lektion bara så ska hem nästan direkt igen.
Men därför har jag sovmorgon, så har ingen brådska att lägga mig precis :) hih


Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.