sjukaste inlägget evaah

det är underbart att komma hem till ett andrahem som verkligen bryr sig.
det är underbart att man känner glädje och värme även hos folk som man inte kan börja bråka med på de viset. jag älskar att åka hem till lindberg/mattsson. förstår inte riktigt varför, men här har jag två extrabröder och två systrar.. ja det är underbart att dela i princip allting med dom.
och ja, nu när allting är bra här igen. då är även jag lättad!
att komma bort från allting samtidigt som jag kommer tillbaks till någonting. några som stöttar och alltid gör mig glad. det är lycka :)
och som sagt, nu är allting bra och nu ska jag sluta med mina emoinlägg som jag har haft på sista tiden. världens drygaste pms-barn har jag varit. och jag har dessutom ringt och sagt förlåt till mamma för att jag varit en sån hänsynslös fitta mot henne. Hon blev nog glad, tror jag iallafall
men mitt knä gör fortf ont.. aj aj

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.