2 månader <3

är så överdrivet trött så jag mår illa :(
har varit en pissmorgon rent ut sagt, allting har gått fel och jag har inte fått någon frukost.
Precis när jag skulle gå till bussen kommer grannen in och säger att dom sett våran saffi utomhus! Och eftersom hon är total innekatt klarar hon inte sig ute, eller haha klarar och klarar.. men hon är trög. Så jag var tvungen att springa ut och leta efter henne långt inne i buskar och sånt, ueh.
Men hittade tillslut henne sen när pappa kommit hem och sen fick han köra mig till skolan.
Så nu har min första lektion börjat, men ingen är typ här..
Men jag och josse är ju klara med vårt ipod arbete så de är juu luuuugnt :D




i vilket fall som helst..
har 2 månader med världens finaste Dylan idag.
vet inte riktigt om det blev bio, för i såfall ska vi se i rymden finns inga känslor eftersom han är världens snällaste så fick jag bestämma! :D

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.