Tre veckor kvar!

då var det bara tre veckor kvar på linåker, lite tråkigt kan vissa då ju tycka.
och jo visst, klart jag kommer sakna alla mina söta vänner på Linåker. men fan heller att jag kommer sakna den skolan, lärarna eller någon av de andra personerna som går där. hela skolan skriker bara skitsnack och jag är så förbannat trött på alla patetiska fjortisar som inte orkar växa upp. ARGH, blir faktiskt ganska irriterad.
idag har jag varit galet trött, har gått och trott hela tiden att jag ska bli piggare. Men blir bara tröttare och tröttare hela tiden. Somnade en stund när jag kom hem, men efter ungefär fem minuter ringer någon tråkig människa som vill fråga om jag ville vara med i någon undersökning om gymnasium, man kunde vinna en trisslott. Eh, no thanks! Har nog pengar nog till att köpa mig en trisslott istället om det skulle vara så. nog om det så har jag somnat till 27 dresses, the grudge - the girl in black och shutter island.
det är synd om mig som aldrig kan kolla på en hel film alltså.
Nu blir det OC, jag orkar inte göra någonting annat alltså. Haha, borde nog köpa några tabletter som gör mig piggare för är alltid sjukt trött. nog om det, nu blir det verkliiiiigen OC.

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.