Om jag var tio år yngre, skulle jag inte behöva dig längre.

Helt otroligt amazing trött, vill bara lägga mig ner och dö!


Vaknade med världens underbaraste vid min sida.
Har varit en underbar dag, helt otroligt.
Inte varit ledsen en enda gång vilket gör mig askalas glad.
Åkte hem till farmor efter skolan, och fick pizza.
Dessutom fick jag överdrivet massor med kramar och massa komplimanger
och utskällning för jag bara hade skinnjacka, mer än hon som klagar på de kan jag ju säga.

Sen hämtade mamma mig där, så åkte vi hem och sen direkt till väla.
Riktigt roligt hade jag där med henne iaf, grym mamma!

Imorgon fyller min älskade Christoffer 16 år.
Och jag ska hem till honom!
Kommer bli awesome.

På lördag ska jag och mamma till väla igen.
Blir antagligen mobilen, men osäker på kameran.
Har en störd pojkvän som vill att jag ska köpa systemkameran ist.
Får se, den är ju så jääääkla jobbig att bära med sig.

Men nu ska jag iaf kolla 'livet är en schlager'.
värsta legenden..!

PUSS OCH KRAMi

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.