cause you're all that I want, you're all that I need, you're everything!

har inte haft verken lust eller ork till att blogga på ett tag.
Känner mig helt nere hela tiden och ingen ork till någonting.
Ska ta tag i mig själv, eller iallafall försöka.

Nu har jag gjort mig klar och är snart tid att åka ner till lilla billeberga och umgås med mina små hjärtisar.
Rebecka och Evelina.
Använder en somrig parfym idag, bara för att skrämma iväg världens tråkigaste och regnigaste väder.
Håller på att kravera när jag kollar ut.
Men det ska nog gå bra, snart är sommaren här.

Vill med all lust ge ett stort hjärtis-plus till min mamma, för hon är bäst,

Nu måste jag ner och fixa iordning någon snabb mat innan jag beger mig.
Ha en underbar lördag! :))


STORM - LIFEHOUSE

EVERYTHING - LIFEHOUSE

YOU AND ME - LIFEHOUSE

Underbara depplåtar.
Det är bara att låta tårarna rinna.

PUSS OCH KRAM :D

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.