YOU AND ME!

Hejhopp

har precis ätit upp världens starkaste burgerkings mat som mamma och jag fixade efter vi varit och handlat i typ sex timmar, kollade även på the horseman samtidigt.
Sevärd film, faktiskt.

Hade en askalasbra dag igår med flickorna i kågeröd.
Skolan var dessutom också kalas, eftersom vi hade håla typ hela dagen.
Nej, men faktiskt en riktig rolig dag, som alltid med Rebecca och Jackie?

Ikväll ska jag bara ligga hemma i soffan med mamma och softa.
Kolla film och kränga.
Jag gillar'T!

Imorgon är det alla hjärtans dag,
ska träffa min älskling såklart.
Har 5 månader på måndag.
i'm totally in love with him.

Skriver kanske senare,
puss



AND IT'S YOU AND ME AND ALL OF THE PEOPLE
AND I DONT KNOW WHY I CAN'T KEEP MY EYES OFF OF YOU!

Kommentarer

Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-02-13 21:44:17
Kommentar:
dagen va bäst igår.

och ja, ni är bäst. lalala (L)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.