Hummingbird



Känns lite bättre nu efter att ha spenderat lite tid med Jackie, Amanda och Rebecca.
Spelar ju ingen roll vad dom än gör, så blir man på bättr humör.
Har pratat med Christoffer & ska snacka med mamma imorgon.

Egentligen borde jag bara sluta tänka på allting.
Jag oroar mig för småsaker.
Tror att jag kan påverka genom att säga till
men det är exakt tvärtom.
att sluta bry sig så mycket verkar vara enda lösningen.
Nu blev ju klockan helt plötsligt mycket och tiden bara sprang iväg.

Ska snart lägga mig mellan Rebecca och Amanda, även fast jag hatar att ligga i mitten och sen ska jag dumma mig som vanligt och väcka dom tror jag.
Dom får ju trottsallt skylla sig själva som ger mig den platsen? *bliiink

Imorgon ska mamma och jag ner på banken och fixa mitt kort hoppas jag.
Sen ska jag leka med Emma..
har fortf inte kommit på vad vi ska göra.
Hoppas vi får kuligt iaf!

Ha en bra onsdagnatt..!


--------------------------------------------
I like you
Girl you don't got nothing to prove to me
I know that times have been rough
For the both of us

But I'll pray for a change

You see this world has lots to offer
But in time it will go dark,
And if this love is what we see it is
I'm sure we will go far
And with a girl as sweet as you
There's not much else I can do
But fall for you

You know that I'm a wreck
And you know I can't breathe
At the edge of my seat with each word
As the months turn into years
Just know that I will wait... here,
For you

Cause I prayed for a change

You see this world has lots to offer
But in time it will go dark,
And if this love is what we see it is
I'm sure we will go far
And with a girl as sweet as you
There's not much else I can do
But fall for you
For you
For you
For you

This world has lots to offer
But in time it will go dark,
And if this love is what we see it is
I'm sure we will go far
And with a girl as sweet as you
There's not much else I can do
But fall for you

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.