Gotta be somebody

helloe!

sitter just nu hemma.
har precis varit och handlat med mamma och daniel.
Skulle egentligen tränat idag, men blev inte eftersom Jackie inte skulle hem.
Och tänker inte ta tåget så jag är hemma halv tio.
Never.

Så åkte hem istället, bestämde mig för att sova hos Chrsitoffer.
Fina planer tills fredag, lovely.

Kollar OC och kränger chips nu och sen tänker jag åka till honom klockan åtta.
Tänkte bara lägga in två söta bilder på mig och rebecca sen idrotten idag.
höhö, dessutom en riktigt rolig idrottslektion om jag får säga de själv.
Muhaha





ska kolla klart OC nu.
hörs senare kanske!

Kommentarer

Namn: Anonym
Datum: 2010-02-18 18:16:05
Kommentar:


Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-02-18 18:16:53
Kommentar:
JÄTTEROLIG IDROTTSLEKTION.

OHYEAH

SEEYA IMORGON BIATCH!

LOVE (L)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.