Dreaming people

Blir att åka till Teckomatorp idag ändå, även om jag kommer dö när jag ska gå upp klockan sex imorn!
.
Kom under funn med att jag inte har speciellt mycket att plugga. Ska dock ta bussen som går från Knutpunkten via hyllinge och bjuv och allt möjligt för att komma till torp idag. Tänker inte ta tåget, eftersom det kostar så mycket. Ska låna daniels skolkort, vilket betyder att jag inte kan åka tåg på de ;)
.
erkänn att jag är ganska smart nu? Tar ju ändå med mig datorn, så ska skriva om min idol då - håkan hellström :)
Kan ju det mesta så bara att komma på lite, nej nu måste jag packa lite,
.
puss love




ett tag sen eller ? ;)

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.