Dag 5 – Min kärlek

min kärlek
Jag började träffa Dylan i maj förra året, och det kändes faktiskt helt overkligt eftersom vi snackat från och till ganska länge innan det. Och när vi väl träffades så kändes det som att han inte riktigt tog det på allvar förrens han åkte till Costa Brava och faktiskt hörde av sig varje dag! Det var då jag anade att det kanske ändå fanns någonting där. Och nu har det gått fyra månader sedan vi blev tillsammans, åtta månader sedan vi började träffas och allting är helt sjukt underbart. Han får mig att skratta och må bra. Det är klart att vi har haft våra motgångar och vi har tjaffsat en del, men det löser sig alltid.
Vi är ganska olika eftersom
han älskar att kolla på massa konstiga filmer och jag tycker bara om bra filmer
däremot har vi en gemensam nämnare som är mat! och kippes typ.
ibland kan han ha väldiiiiiigt konstiga åsikter om saker och ting, men det är liksom sån han är.
Han är iallafall väldigt varmhjärtad och brukar faktiskt göra mat till mig när jag vill de he-he
En finfinfin förtidig julklapp jag fick av min fin fin fin finaaaa pojkvän

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.