Dag 3 – Mina syskon.

Daniel är 18 år, bor fortfarande hemma. Går hotel/restauranglinjen i Landskrona. Vill bli kock, vilket syns på hans stora lilla mage. Dock lagar han aldrig god mat hemma, utan bara tråkiga saker som hamburgare eller något annat vanligt. Spenderar mestadels av sin tid framför sin dator eller sitt 360. Har ett stort hjärta och kort stubin om man säger så. Har alltid varit den personen som jag har haft lättast att prata med i våran familj. Har även en flickvän sedan två år tillbaka - Helene. Och känner att hon nästan är som en syster för mig. Spenderar alla sina pengar på mat och godis, ungefär som mig då ju



Philip är 21 och bor med sin flickvän Annie i Landskrona efter många om och men. Har sedan han började på Linåker varit en jävelunge rent ut sagt. Och det vet många som läser min blogg så tänker inte ta upp någonting av det här nu. Det har varit en förjävlig tid för hela våran familj sedan dess, polisbesök osv. Han gick halva ettan på Svalövs gymnasium, då han sket i det för att han hellre satt hemma och spelade wow. Han har alltid varit min och Daniels beskyddare, alltid ställt upp för oss och på senare tid har han växt i mina ögon. Han har tagit tag i sitt liv, skaffat sig jobb, bostad flickvän och bil. Han har lämnat sitt förflutna bakom sig och ser framåt.

nej, känsligt ämne det där.
Orkar faktiskt inte blotta mer tankar för er just nu.
hais



Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.