Dag 1 - Presentation av mig själv.

råkade somna när jag kom hem från skolan och sen fick jag jättebråttom att äta och sen skulle jag till Dylan.
Så nu sitter jag här hos honom, och han är ute med sin hund och jag fick inte följa med för han tror att Björnis vill leka med mig fast han hatar mig, jaja whatever nu kommer ♥ Dag 1 - Presentation av mig själv - here we go
Jag heter Nathalie Hansén 16 år och bor i Ramlösa sen 3 år tillbaka då jag flyttade från världens finaste by Tågarp. Jag bor med min mamma Angelica, Pappa Michael och Daniel, och sen har jag också en till bror vid namn Philip som bor i Landskrona. Jag har en väldigt fin svägerska som står mig nära också, Daniels flickvän - Helene som han har varit tillsammans med i ca 2 år. Jag går 1an på handel och administationsprogrammet - Olympiaskolan i Helsingborg och ska försöka bli någonting så jag kan jobba utomlands senare i livet antagligen i hotellbranchen. Jag är tillsammans med världens finaste Dylan Prieto sen fyra månader tillbaks. På fritiden umgås jag mest med mina underbara vänner eller jobbar lite halvt på Örenäs där jag serverar osv.
Ett av mina största intressen är mat, som alla kanske vet. Därför har jag fått smeknamnet Gluffs av Dylan och känner att det är någonting vi verkligen delar!
Jag kan aldrig bestämma mig för om jag vill vara blond eller brunett, för när jag är blond vill jag vara brunett och tvärtom.
I nian hade jag världens slitnaste hår, och då menar jag det. Vänstersidan var helt sönderbränd av min plattång och jag var i princip tvungen att klippa av allt mitt hår. Jag har inte färgat mitt hår sen i början av Juni detta året, därför har jag en förbannad utväxt, som jag (nästan) totalt skiter i. Eftersom jag vill att mitt hår ska bli låååångt så får jag skita i att färga det.
Jag är en väldigt känslig person, inte fysiskt, men psykiskt. Tar väldigt hårt när folk snackar skit och när folk kränker. Dessutom kan jag inte låta bli att gråta till disneyfilmer.
Jag älskar svenska filmer, kan bero på att jag kan vila ögonen medans jag tittar då (hehe) .. svensson svensson är något av de bästa som uppfunnits.
Min största passion i livet är kippes, eftersom Dylan har gjort mig totalt beroende av det på sista tiden. Kan kränga ett paket pringles på mindre än tio minuter.
Jag älskar att sova, på morgonen, på förmiddagen, på eftermiddagen, på kvällen, på natten - alltid!
Fast egentligen är jag en nattmänniska, för jag älskar tysnaden, samtidigt som jag älskar att lyssna på ashög musik.
Min största fobi är mörker. usch usch usch
Nu räcker de fan ta med, och dessutom kommer nog Dyllis snart.
Pusshai lovers




Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.