Årsressumé 2010

Januari 2010 -
Året började med en riktigt grym nyårsfest hemma hos Jacqueline som man sedan saknade enda in på sommaren. Spenderade mycket av min tid tillsammans med Christoffer då vi hade det ganska struligt fram och tillbaka. Jag valde gymnasie som skulle komma och betyda mycket för mig i framtiden. Stannade hemma från skolan många dagar pga tågproblem med all snön samtidigt som jag pluggade isönder mig. Tillbringade mestadels av min tid hos Jacqueline och solade mycket under denna månaden.

Februari 2010 -
Gjorde nationellaprov i skolan, vilket betyder att jag pluggade en hel del under denna tiden också. Började umgås mycket med Rasmus, Lotta, Louise, Jessica och Rebecca i skolan, vilket betyder enormt mycket skratt och damp. Fortfarande jättemycket strul med tågen så blev hemma rätt ofta här med. Var jätte mycket med Rebecca och Jacqueline under den här perioden. Var ganska deprimerad hela denna månaden, och festade galet några gånger här också.



Mars 2010 -
Var med Christoffer, Rebecka och Evelina jätte mycket under denna perioden. Hade ganska många depperioder här, som fick framtiden att ändras. Var så himla kär i Christoffer under denna tiden och litade inte fullt ut på orden han sa till mig, vilket fick honom att tvivla. Det var här jag fick reda på att han hade varit otrogen, och jag mådde så himla dåligt. Var jättetight med anton under denna tiden, och andra torpare. Festade och solade mycket, och hade rätt mycket ätstörningar den här tiden.

April 2010 -
Var ganska överglad i början av denna månaden, fram tills den 12 då jag bestämde mig för att lämna Christoffer efter otrohet och saker. Kände mig fortfarande i underläge och klarade inte av att leva så. Men hittade på saker hela tiden, så jag slapp tänka på det, vilket hjälpte. Började snacka lite med Andreas, som jag och Amanda åkte för att besöka tillsammans med hans vänner! Färgade mitt hår misslyckat blondt, och började gråta påvägen ifrån frisören. Festade med nytt folk och gjorde misstag. (heh)


Maj -
Fyllde år, och hade kalas där jag blandannat fick min efterlängtade tv. Var jättebra vän med Rebecca och umgicks mest med henne här. Var även mycket med Ralle. Började träffa Dylan, som var hemlig i min blogg från början. (!?) ;) En riktigt sjuk fest hemma hos Evelina, haha. Firade även Ralle med fina vänner från klassen här när man var bakis, inte kul.. Badade första gången i år med Rebecca när det var typ 12 grader, kallt som satan. Blev ganska mycket vattenpipa här i början av sommaren.

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.