Årsressumé 2010 - part 2

Juni 2010 -
Avslutade min tid på Linåker med en jättefin lärarmiddag och sedan skolavslutningen med tusentals tårar och många kramar. Fick mitt hår äntligen blondt som jag ville ha det. Skolavslutningen slutade med en riktigt fet fest, med många skratt, tårar och misstag. Började umgås riktigt mycket med Evelina, och cuttade av allt de slitna på mitt hår. Vilket betyder att det blev galet kort. Rökte vattenpipa och festade jättemycket här i början känns de som och jag träffade fortfarande dylan, även fast det var lite struligt en liten period här.


Juli 2010 -
Började med ett antal fester, då vi inte riktigt var bjudna och sådär. Åkte till Öland och campade med Eve och hennes familj. Vilket nog var den bästa veckan på hela året. Då det var sol varje dag och bättre sällskap får man leta efter. Avslutade denna månaden med jäkligt grymma festivaldagar med jäkligt grymma personer.


Augusti 2010 -
Började månaden med fortsatta riktigt bra festivaldagar. Var med Evelina i princip varje dag här, då vi sov i hennes husvagn utanför huset. Blev även tillsammans med Dylan den 5. vilket verkligen var på tiden, eftersom vi träffats i fyra månader redan ungefär. Målade i Jackies pappas verkstad för en oerhörd summa på en helg, skitbra. Började nya skolan, och lärde känna mycket nytt folk. Jobbade på trollenäs för första gången här, och började umgås med Josefine här.


September 2010 -
Var fortf ganska stelt i skolan, och man pratade inte så mycket med någon annan än Henke och Markus. Sov i princip bort denna månaden, eftersom jag sov efter skolan varje dag. Men sen började Josefine i våran klass och jag blev överglad typ. Missade både kickoff'en och insparken, vilket inte gjorde mig något. Började nog äta mer än vanligt, speciellt chips och popcorn.


Oktober 2010 -
Var rätt många gånger med Josse under denna månaden också, då vi typ hade pyjamasparty med oss själv. Blev några småkrök här och var med flickorna vilket var oerhört roligt. Fick en ny systemkamera av mamma och pappa som jag blev skitglad över. Började förstå att jag var tvungen att ta tag i skolan lite, innan man skulle få skit för de.



November 2010 -
Blev tight med dylan, och kollade på bio sjukt många gånger under denna månaden. Blev små chillkrök och sen blev det även fest med helt nytt folk. Superroligt. Kollade även Håkan här, vilket var ett helt otroligt ögonblick. Första snön kom, vilket jag iallafall blev oerhört glad över.Var jättemycket i skolan här, så var bara att plugga gärnet hela tiden.  Började snacka en hel del med de andra i klassen, vilket var en oerhörd lättnad.


December 2010 -
Var sjuk rätt mycket i början, och la på sjukan och sprutade knäna. Jobbade riktigt långa dagar på Örenäs. Fick de nya smeknamnet gluffs av Dylan som många andra sen började med. Pluggade på så in i helvete i slutet, då allting skulle bli klart i tid. Blev även ganska tight med klassen. Var jättemycket med Dylan och inte med någon annan i princip. Färgade mitt hår brunt igen, efter många om och men. Året slutade väl inte riktigt perfekt, men får hoppas att det vänder idag. För idag brudar, då kör vi hårt. JÄÄÄVLIGT HÅRT.


Tack för detta året mina fina underbara vänner och min pojkvän.
what would life be without you?

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.