invalida lektioner

Gick inte i skolan alls länge idag, hade tre olika datorämnen så blev bara datorn idag typ. Fast iofs så när vi hade branch och produktkunskap så gick vi ner i stan och in i ica-affärer och kollade lite på hur olika produkter såg ut och var dom kom ifrån. Roligt? nja, men bättre än att bara sitta.
Imorgon går vi rätt länge, har block då. På schemat står det att vi slutar fem, men idag sa hon ungefär vid tre. Så blir nog ändå rätt chill.
Haha, lärare verkar helt fucked up när det gäller datorer. Vi lär oss att skriva i word. Alltså hur man gör texten fet och kursiv och liknande. Man känner ju sig helt invalid när man ska göra en sak på fem minuter, när man är så van vid datorer. Men ja, det blir nog svårare sen. just nu känns det bara meningslöst att gå dit.
Ska chilla lite nu, och sen efter fem ska jag nog dra hem till Jackie, och sova där. Alltså ska jag gå till skolan imorgon, ja.. det ska bli spännande. Haha

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.