EN NY DATOR OCH FEBER

Tror jag är sjuk.
Tre timmar skola, gjorde i princip ingenting förrutom fick våra datorer. Helt okej datorer väl, men dom klabbar nu i början. Jag och Emma sket i att kolla uppträdet på invigningen för det var svinkallt.
Börjar med riktiga lektioner imorn så nu blir det drygt igen. Men våra mentorer sa att vårt schema antagligen blev rätt chill. Börjar typ halv nio varje dag utom måndagar då vi börjar 11 och sen går till typ max 3. Ja, det är skööönt!Men som sagt, ingen vet ännu, har inte fått våra schema ännu.
Men börjar trivas lite mer i klassen nu, och folk har börjat prata. Känns skönt.
söt dataväska, haha
Svart hp, haha webb och sånt onödigt är där på den.
Men fin iaf (:

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.