Hon låg på gatan medan rymdskeppen sände meddelande genom atmosfären.

Äntligen slappna av..
eller slappnar knappt av, eftersom jag vet att jag har världens största so arbete som jag är efter med.
Jag är sämst.
Har iaf varit en mega mysig helg med christoffer.
Kom till han i fredags och då hade dom påskmiddag. Det var kul även om Christoffer ägde mig i motogp, och även om vi kollade en skitdålig 3D film på hans dator. Fast det var ändå kul, för han är cepe i sitt huvud.
På lördagen vaknade vi typ halv 12 och halvsov tills halv 2, eftersom vi skulle ta tåget hem till mig 2.
Drog på påskmiddag med min släkt, och ponnade stolle (...wtf...) på wii golf.
Även om han blev lite ledsen för det, så ska inte tjata om de..!
Blev skjutsade hem av min bror tidigare, så tände vi ljus och sånt och badade badkar. Myyyyssiiiigt!
Vaknade för sent idag, för egentligen skulle vi på påskmiddag idag igen med hans släkt. Men som sagt, vi sov för länge.
Dessutom yrade han när han skulle hem, för tågen gick inte.
herregud vilken berättelse om min helg som ingen ens bryr sig om.
Men nu vet ni iallafall. Har lekt med Christoffer och ätit påskmat som en jude.
Nu ska jag nog kolla någon bra film och bara chilla. Är trött efter detta påsklovet.
Har iofs inte gjort så mycket, men man blir trött av att sova.. ska nog sluta upp med det.
Låter de orden sätta punkt.
time to sleep
HÖRS
galet grym när de kommer till webb-pics.

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.