Do you ever question your life, do you ever wonder why. Do you ever see in your dreams, all the castles in the sky

kommit hem från väla nu!
Blev en snabb runda in på Mcdonalds också eftersom mamma och pappa ska äta ute ikväll.
Kommer dessutom få en ensam mysig hemmakväll, vilket jag behöver för jag ska kunna sova ut riktigt.
Ska snart ner och mumsa på chokladet som jag tjatat om sedan bussen hem från skolan idag.
Kommer bli riktigt mumsigt.
En jättedålig webbcam bild på vad jag köpte idag på väla.
Leggingsen jag varit inne på att köpa förra gången jag var där.
Helsvarta jeansleggings: 299:-
Mörkblå jeansleggings: 299:-
Svarta 'snake tights': 149:-
Alla tre från cubus, helt galet sköna & TIIIGHTA! (y)

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.