SJUKHUSBESÖK

Sprutade mina handleder idag, så får hoppas att dom snart lägger sig lite.
Drog ut ca 5 mg vätska ur min vänstra handled.. ueh. Låter kanske inte så mycket. Men det är det i ett sånt här sammanhang :( Buuhuu på reumatism.


OCH NÄÄÄ DE GULA PÅ MINA HÄNDER ÄR INTE GULSOT!!!!!! DET ÄR SPRIT SOM DOM HAR TVÄTTAT MIG MED INNAN. ERA PSYKFALL.. VAD TROR NI?! skämt och sido. ska tvätta bort de nu..
Är jag dräggig som fortf har mitt siestaband på mig? Aa tänkte väl de :D



FÖRÖVRIGT ÄR SNART VÅR TOALETT PÅ OVANVÅNINGEN SNART KLAR. LÄNGTAAAAR!




Roligt att jag kom på att jag är kissig. Och dom har inte fixat toaletten här uppe, tagit ut toaletten där nere och det enda som återstår är daniels toalett.
Skippar nog kissandet helt och hållet :(

Var på stan med Emmy efter sjukhusbesöket. Checkade lite affärer och käkade subway.
Sen blev de en runda in på espressohouse och liten fika med frappe. Mjauw

Skolan imorgon. Älska!! Not.. bara två dagar, sen är de fan kräftskiva!!!

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.