Go shitless

Allvarligt talat.
Att komma som andrahandsval gång på gång
är nog det störigaste i denna världen.

Men vet ni vad people? GO SHITLESS.
Orkar inte bry mig om ett skit längre.


Har lite halvångest över att det är ett och ett halvt år tills vi tar studenten.

Dock bara lite över ett halvår tills jag blir 18 däremot, hur nice?


Ville mest bara uppdatera eftersom folk tjatar på mig.
längesen jag informerade er om min ovanligt tråkiga vardag såatte man får ju passa på.

KYSSHEJ HJÄRTEKROSSARE



Kommentarer

Namn: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg
Datum: 2011-09-22 15:23:43
Hemsida: http://vadfanskajagheta.se
Kommentar:
sv: tack för ditt stöd i tävlingen om onepiecen :D lägg gärna till min blogg på bloglovin för att inte missa när tävlingen kommer upp ;)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.