WHATAFUCK

Kan ha varit den sjukaste kvällen jag varit med om igår alltså.
Kommer däremot inte ihåg så mycket, men roligt hade vi! :D

Nu är de ju såhär att min kropp inte mår prima, lite bakfylleångest. VAR E MIN JACKA??
och min mage är fruktansvärt öm, ont i huvudet och mår galet illa.
Dessutom är mina knä riktigt pajade, helt blåmärkiga och såriga. Hur lyckas man?

Men men, nu är de iaf sådär och jag är jätte orolig över min jacka, som inehöll busskort, bankkort, legg pengar och allt :'(
hatar livet om tair inte hittar den!!!

Nu har jackie precis gått och duschat och vi ska tagga kalas nu.
För jag fyller ju faktiskt år på tisdag :D:D:D

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.