You know that I can take it to the next level baby



IDAG E JAG JU ASKALASSNYGG?

har varit en riktigt fuckad dag.
Har suttit hela lektionerna igenom och varit inne på felsms. Skrattat som en jude
Dessutom har jag och josefine lyssnat på justin bieber samtidigt. How nice? ..

Nu ska jag iallafall ta och packa lite saker. Sen ska jag bege mig till Jacqueline.
Ska sola och lite sånt, mysa. Sjukt längesen jag träffade den flickan alltså.

Imoron ska jag till doktorn, och jag ska få tillbaks min medicin igen. Eftersom
min reumatism blivit ganska mycket värre igen.
Imorse kunde jag knappt ta på mig mina byxor, bära mjölkpaketet eller någonting.
Rätt svaga mina leder blir istället.
Ja, får se om dom tömmer min handled eller inte.. den är ju fortf ganska fet om man säger så..


Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.