PLUGGIGIRL

sov ungefär tre timmar efter skolan, så oerhört skönt.
Sitter här och lyssnar på paramore, försöker göra klart bokredovisningen
och har till och med läst upp vad jag ska säga imorgon framför spegeln och sånt


Just nu är jag inte nervös. Men när jag ser dom kommer jag börja gråta.
Kommer iallafall åka till Helsingör imorgon, guida några franska elever där.
Sen ska vi få lite freetime där också med vår underbara Karin :)


Nu måste jag fortsätta innan det blir alldeles för sent för att plugga.

PUSS OCH KRAM


jag och vickan i skolan, igååår. FINA VI ÄR VA!?

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.