Everything

Hade en riktigt mysig dag igår.
Impulsåkte till Lund för att vara med Emma Rebecka och Evelina.
Först käkade vi BK och sen satt vi oss på Espresso House och tog varsin chai-latte.
Satt där ute med filtar och musik och bara mös och pratade.

Sen vid 12 åkte Rebecka och Evelina åka hem.
Sen vid 12 låg jag och Emma och hade girltalk hur länge som helst.
Jättemysigt och längesen vi hade det. Har verkligen saknat det! <3


Idag har jag varit på jättedåligt humör, så har lämnat min mobil ifred och skitit i sms.
Men ändå har folk ringt och hållt på. Asjobbigt.

Har iallafall varit på zumba med Josefine idag. Vilket var asroligt eftersom där är sånna
oldladies som verkligen inte kan dansa.

Nu ska jag snart återgå till mitt pluggande som aldrig tar slut.
Dumma äckliga prov och inlämningar denna veckan alltså..

USCH!



Bild på min nya hårfärg.
Trivs jäääättetbraaa

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.