Halvt groteska bilder

Livet är tufft.
Åkte till doktorn idag, och insåg att min reumatism verkligen blommat upp igen.
Blev dock inte ledsen, kände bara att jag var tvungen att leva med det.
Bestämde mig för att spruta både knäet, armbågen och båda handlederna.
Gick skitbra, utom kylsprayet som höll på att ge mig sinnessjuka köldskador.

Men glad blev jag iallafall, förrutom att han antagligen stuckit fel i min ena handled. Så nu är den dubbelt så stor.
Lyckat, får hoppas att den lagt sig tills imorgon.





Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.