Fucking perfect



Gick till skolan idag för att göra provet, men såklart var vår lärare sjuk. Så vi hade håla istället.
Bestämde mig för att vara kvar hela dagen ändå. Jättekort dag ändå så.
Sen var jag hemma vid 12 så började jag och mamma städa. Och sen fixade jag maud idag,
vilket blev bakad potatis. Mummssiiigt





Nu har jag precis snackat skype med några röstångabor, jetetrevligt.
Och snart ska jag ta min dagliga dos nässpray och hostmedicin.

Är jag frisk imorgon så ska jag åka till Viken, alltså till Amanda. Och mysa de väldans fina tjajorna
Josefine, Sofia Clara och Viktoria :) Får hoppas jag är frisk alltså. Men det börjar iallafall bli bättre.

Nu sitter jag här med min varma oboy, jättegottigt. mhmm



Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.