Fuckin' awsm

TJännaa bitchesss

har sovit ungefär fyra timmar efter skolan idag, så kommer verkligen inte kunna sova ikväll.
Snart är det BB och debatt samtidigt, haha.. kissie ska vara med ju.
Men tror nog jag dissar de för Big Brother alltså..

Och nu tvingar Josefine mig till att blogga bara för att jag absolut inte orkar.

Imorgon blir det ANTAGLIGEN bio med Sofia, Clara, Patricia och Viktoria.
Alla utom jag är Viktoria var ju sjuka idag, så får se hur de blir med det.
Ska isåfall se 'Min låtsas fru' iaf. he-he

Höll idrotten i skolan idag, och kan ju berätta att vår klass typ dog.
Eftersom jag och Josefine ville plåga dem, så körde vi typ bara konditionsövningar.
Hehe, snelt va?

Har nyss snackat mic med Fredrik, typ tre miljoner år sen man pratade med honom så det var ROLIT.
Men nu ska jag fan dra mig mot TV'n, hämta upp chips och sen frossa lite idag igen.
Är inte speciellt smal denna veckan alltså..

Ha de bra så hörs vi.  PUSS


Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.