Jag vill kramas och kyssas men du vill knulla mig

Har inte orkat sitta vid datorn på ett tag nu, är alldeles för social för de där.


Jag har iaf chillat med Emmy och Jackie dessa sista dagarna.
Var på fest i Landskrona i Fredags, faktiskt riktigt rolig, med roligt folk!
Igår kollade jag och Emmy One tree hill ses 1, så jävla underbar! Satt uppe till ungefär halv 5, då vi kände att det var på tiden att lägga sig.


Åkte hem vid 4 idag, mamma tyckte jag skulle sova hemma för en gång skull.
Så idag blir de oth ses 7 och bara chilla i sönder.
Kanske spela lite fifa med Daniel, om han vill ha spö dvs.

Love



Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.