Hektisk dag

Har pressat mig in i de sista för att hålla ögonen öppna.
Var på väla förut med mamma, köpte mig två klänningar och ett tublinne.

Sen har jag fått sitta här och skriva en uppsats på engelska. Snart stängs mina ögon
helt och hållet.
Ska nog ner och ta en snabb dusch för att sedan lägga mig i sängen och kolla scrubs.
Börjar halv 1 imorgon, så jag får vara uppe så länge jag vill idag. Mjauw, godnatt på er snyggingar



Grotesk bild, helt seriöst.
Men hur fan såg man ut när man kom hem oduschad efter fem dagar på siesta?
Man kan ju inte vara annat än äcklig.. heh

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.