BLABLA onödigt

Igår på landskrona karnevalen tappade jag mitt sommarkort.
Hur smart? OSMART.

Hittade ett i fredags som jag gav till morten i utbyte mot mat, men idag fick ja tillbaka det.
Så ingen skada skedd! En kung till vän bara.

I brist på liv -





1 – tio saker jag vill slippa


- Plugga röven av mig

- Svettas

- PMS/mens

- Idioti

- Bakfylla

- Tomma godispåsar

- Pengabrist

- Otrohet

- SNOR!

- Äckliga dofter


2 - nio saker jag gör varje dag

- Vaknar

-
Äter

- Sover

- Facebook'ar

- Checkar bloglovin

- SMSar

- Ler

- Surar

- Kissar



3 – åtta saker som irriterar mig

- Frågan "är du sur?"

- Ospontana människor

- När jag tappar bort saker

- Okända samtal

- Folk som bölar på fyllan

- Sjukdommar

- Folk som väcker mig

- När jag inte får som jag vill



4 – sju saker jag är rädd för

- Döden

- Att någon närstående ska dö

- Spindlar

- Mörker

- Höjder

- Att bli av med viktiga saker

- Att göra fel


5 – sex ord jag inte kan gå en dag utan att säga

- Soft!

- Ameeh?

- Ofta?

- omg

- Snälla!

- Come an!


6 – fem saker jag inte kan leva utan

- Min familj

- Tandkräm/tandborste

- Godsaker

- Värme

- Min säng


7 – fyra minnen jag aldrig glömmer

- Semestern i Thailand

- Mitt första barnkalas

- Tågarps tiderna med mina fina flickor

- Skolavslutningen i 6an



8 – tre saker jag önskar jag kunde göra

- Flyga!

- Äta mängder med godsaker utan att bli tjock

- Träna? (jag ska böööörja SNART)


9 – två saker som kan göra mig deppig

- Bråk

- När någon är ledsen


10 – en dröm som jag hoppas blir sann

- Att jag ska få ett långt, händelserikt och lyckligt liv!

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.