Summer of 2011

Har inte varit hemma på hur länge som helst och har därför inte haft lust, ork eller tid att skriva här.

Har varit på stranden de flesta dagarna denna veckan, har varit ovanligt mycket drama för att vara jag.
Men det är ganska okej ändå. Folk kan ju vara dumma i huvudet som inte förstår när de går över gränsen.

De finns skillnader på att bråka och på att bråka.
Skillnad mellan att sitta bakom en dator och skriva dumma saker, eller att säga sakerna irl.

Det folk inte förstår är att bråket förr eller senare kommer att komma fram när man står öga mot öga.
De är först då de backar. Naivt? Galet!

När de kan sitta och skriva vad i helvete som helst på facebook, msn eller vad som helst. Men framför migvågar de inte säga ett jävla skit. Patetiska idioter. Herregud!

I don't know what else to say, är bara jävligt pissed på vissa personer.


Men nu ska jag jobba lite här hemma, så jag har råd med nästa vecka. Whoopppaa!
Hoppas på en riktigt awesome vecka till!

Vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Namn: emmy
Datum: 2011-07-02 15:34:39
Hemsida: http://emmywingren.myshowroom.se
Kommentar:
HÅLLER MED DIG!

Men lägg inte ner energi på det, ingen av dem förtjänar det. Jag försökte lösa det, men she dont give a fuck, så nu ska inte jag / du heller göra det.

DU ÄR BÄST, SES IMORGON LÖÖÖÖVE YOU<3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.