Jag trodde att du var de bästa för mig, men jag hade fel om dig.

Shit så random detta sommarlovet blev.
Men att det blev såhär är nog bäst för alla.

Att jag har varit blind är uppenbart, men jag är inte den som är den.
Jag är inte nybörjare med att gå vidare efter att ha haft med idioter att göra.
Jag tänker inte stå och trampa på samma ställe, vänta på att människor ändrar uppfattning.

Jag tänker inte stå på samma plats, när du vänder tillbaka och ber på dina knän för mig.
Är inte sugen på att bli utnyttjad och visas som patetisk för att du ljuger mig rakt upp i ansiktet
gång på gång.


Jag vet att det finns tusentals där ute, som är fan så mycket pålitligare än dig.
Men nu vet jag var jag har dig, och det var ju skönt att jag fick reda på de en gång för alla.

Haft en galet awesome helg! Riktigt softiga fester hos Måns fredag & lördag.
Soft umgänge, lite sämre väder. Menmen, har man varit ute på landet så ska de synas också..


You can spend minutes, hours, days, weeks, or even months over analyzing a situation.
Trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened...
Or you can leave the pieces on the floor and MOVE THE FUCK ON!


Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.