PARTY ALL NIGHT LONG

Herregud vilken helg..

Fredagen blev jävligt lyckad alltså!
Igår chillade jag med Emmy och Ida och jag var så in i helvetes trött, halvsov vid 12.


Var jättetrött imorse eller vid 12 när jag vaknade hos Ida också. Så bestämde mig för
att skita i HIF idag. Drog hem till farmor istället. Käkade middag med henne, Philip och Annie.
Jättemysigt faktiskt.
Sen blev jag hemskjutsad av Philip och Annie, som blev här och grillade med oss.
Stack ut och åkte roller med Josefine också, så sjukt härligt väder.

Nu ska jag lägga mig i sängen, försöka chilla bort min huvudvärk. Bara mysa, och försöka ta de lugnt.
Men nu har vi en vecka kvar i skolan, då får vi allt chilla för sen nästa helg kör vi hårt igen!

Plus påsklov, så sjukt härligt!





Kommentarer

Namn: emsi
Datum: 2011-04-10 22:58:07
Kommentar:
TACK FÖR HELGEN HJJÄÄÄÄRTAT /EMMY

Namn: Nathalie Hansén
Datum: 2011-04-11 12:59:19
Kommentar:
Sv: TACK SJÄLV GUMMAN! :D

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.