Not myself tonight ..

Har precis ätit grillat, amen vad ovanligt på somrarna i vårt hus.
Det är inte roligt att det har blivit uttjatat att grilla, men det hör till.
Hör till med att jag klagar varje dag på det eviga grillandet också faktiskt.

Just nu sitter jag med mina fötter på min bas, spelar min nya roliga pl ->ToSexyForYourPapa
dunkar ju lagom mycket. Men det är ok, för dom andra sitter där ute. Eftersom att
hela vårt storarum också dunkar..

I vilket fall som helst så har jag haft ett riktigt awesome lov. Inte varit ensam en enda dag, vilket är
de viktigaste.

Alltså kan man ha en sån sjukdom? Så man aldrig vill eller ens klarar av ensamhet?
För såfall har jag verkligen den sjukdomen! Är beroende av sällskap..

Men som sagt, har varit riktigt roligt. Har umgåtts med världens finaste människor!


Men just nu längtar jag bara till nästa helg, och får denna veckan överstökad.
Pallar verkligen inte börja skolan igen. Pallar inte träffa jobbiga idioter och blä.
Har börjat må skit pga skolan igen, precis som i slutet av nian. Och jag orkar inte!

Men nu är de inte lång tid kvar till sommarlovet iaf, vilket glädjer mig så in in helvete.
Fuck school....

Vi hörs och ses bitches!

Kommentarer

Namn: sofia
Datum: 2011-04-25 21:16:20
Hemsida: http://emeliesofiaa.blogg.se/
Kommentar:
Hjärtis.. Du ska inte må dåligt pga människor som inte har något framtid överhuvudtaget! Nu kör vi som fan ända in till Juni & sen har vi ett sjukt underbart lov! PUSS!

Namn: sofia
Datum: 2011-04-25 21:16:24
Hemsida: http://emeliesofiaa.blogg.se/
Kommentar:
Hjärtis.. Du ska inte må dåligt pga människor som inte har något framtid överhuvudtaget! Nu kör vi som fan ända in till Juni & sen har vi ett sjukt underbart lov! PUSS!

Namn: nathalie
Datum: 2011-04-25 21:30:17
Kommentar:
Sv: du har rätt sofia, frågan är bara hur jag ska orka det alltså :( PUSS <3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.