Never say never

Hade en fullkomligt underbar kväll igår.
Har nog inte haft så roligt på länge.
Började föra vid fem ungefär. Sen bara körde de på hela kvällen.
Rätt kryddat med folk, men det var askalas ändå.
Vid fyra när de flesta dragit, bestämde jag, Emma, Fabbe och Tudde oss för att dra till McDonalds
så vi gick upp på statena, käkade lite donken. Sen följde jag och Emma Fabbe och Tudde ner till
bussen.
Satt på knutan ett tag och chillade, och försökte få tag på Jackie för att kunna komma in i hennes lägenhet igen.
Slutade med att jag och Emma trallade hem vid halv sex imorse och däckade ganska så snabbt.
Var full när jag vaknade, och hade ett intensivt samtal med Jackies pappa och Karin.
Haha, skrattade sönder åt mig själv.
Nu sitter jag hemma hos Jackie, efter mycket städning med Jackie, Josse, Emma, Andreas och Bea.
Ska duscha nu för att sedan bege mig till Emmy! Blir ingen bio, för bion gick bara kvart i fyra.
Blir på påsklovet ist :)
Pusshaj

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.