TÅGKAOS

Helt sjuk dag alltså, he-he
Vaknade och fixade mig, sen begav jag mig hem till Josefine där vi gjorde våfflor och senare kom Markus, och det var supertrevligt. Dessutom trodde jag verkligen att Markus sista stund var inne när Josses damphund rocky fick damp på markus och tänkte äta upp honom.
Skolan segade som fan, men rätt chill med bara tre lektioner. Sen åkte jag hem med evelina som skulle låna min bikini som jag var totalsäker på att jag hade, men den är tydligen totalt gone så får leta upp den :(
Direkt när eve åkt, kom bebebo dylan till maj och vi kollade high school musical 2! även om han klagade igenom hela filmen, men det är jag van vid eftersom vi har totalt olik filmsmak.
När dylan sen skulle ta tåget hem så får jag ett sms efter ungefär en halvtimme "sitter på fel tåg!" snacka om att jag garvade, men iallafall så skulle han ta tåget till ramlösa igen och sen tåget hem. Så jag skulle gå ner på stationen och vänta på att han skulle komma och sen hålla honom sällskap. Och efter att jag suttit där i ungefär tjugo minuter så kommer hans jefla tåg tillbaka och då är han underbaraste och säger att han kan följa med mig hem eftersom jag inte ska vara själv hemma och eftersom han hade jättedåligt samvete eftersom att jag suttit och väntat på honom.
Vi kollade klart idol och sen låg vi och pratade och mös tills hans tåg skulle gå igen. Och sen ringde han nyss och sa att vi hade glömt pengarna. Alltså hahahah börjar bli ganska humoristiskt nu. Men nu har han iallafall kommit hem så, haha! :)
HAHAHAH fan va lång text men jaja. Nu ska jag sluta skriva & imorn e det skolfoto och jag bara fruktar det. :( HHAHAH synd jag inte är sjuk längre, menmen that's life.
HÖÖÖRS

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.