redo för en ny vecka

Nu känns det verkligen som klockan är mitt i natten, och hela denna dagen har jag gjort ingenting! Låter vettigt va?
Imorgon börjar jag inte förrens tio i 12, så blir sovmorgon då. Dessutom har vi tre lätta ämnen imorgon, dvs turism, branch och produktkunskap och information och layout. Känns lite som om det blir datorn en hel del imorn. Har tröttnat totalt på min skoldator och på dator över huvud taget. Man blir ju helt fyrkantig i ögonen av att sitta vid den. Och eftersom vi använder våran dator i princip alla våra ämen så blir det tröttsamt.

och imorgonkväll ska jag bege mig till teckomatorp för att träffa min sötnos! så låter som att jag iallafall har en dag att se fram emot! men nu ska jag krypa ner under täcket  och se om jag hittar någonting roligt på tv :)

På onsdag är det kick off på sundspärlan, dans och sånt. sean banan ska ju dit, *glädjerop*.
Nej men det är ju drog och alkoholfritt, pallar man trycket då tror ni? Haha, vi får väl se hur de går och hur vi gör ;)

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.