HISS / DISS


- Disney Channel hela natten!
När man verkligen inte har någonting att göra och ingen att prata med på natten
är det bara att starta tv'n och titta på Disney Channel,
alltid roliga program. Och speciellt för mig som älskar dubbade program ;)


- Sovmorgon!
Sjukt skönt att vi har fått sånt chill schema att vi alltid börjar tio i 12 på måndagar, det känns lite som en utdragen helg på något vis! underbart.

-Låten i Camp Rock 2 Final Jam!
Haha, draaaaaaaaaaag
- Att alla stora bloggare klagar som fan på att blog awards kostar pengar, för dom som inte blivit vip.inbjudna! Så sjukt dålig stil att klaga på det, eftersom dom verkar ha så sjukt mycket pengar så ska det väl inte vara ett så stort problem för dem?
- Att blogawards inte gick på TV!? ..
- Folk som är så sjukt otrevliga, utan någon som helst anledning. herregud, tagga ner!

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.