DRÖMMAR

JAG-LIKNAR-EN-ZOMBIE-DAG! :(
usch, jättejättejättetrött, har vaknat flera gånger inatt. Vid två tillexempel vaknade jag och var svinpigg & såg en hel film innan jag somnade igen. crazy.
Första perioden inatt drömde jag att jag fyllde år, så skulle vi till mina kusiner och äta middag. På vägen dit i bilen ser jag KISSIE! woh, så blir helt galen typ och direkt när vi stannat bilen börjar jag springa efter henne, hittar dock inte henne. Men då börjar jag undra vad jag egentligen skulle göra om jag såg henne, ta idolbild? Eh nää? Haha, så jag började gå tillbaka till kalaset igen.
Sen vaknade jag.
Andra perioden inatt drömde jag att jag och min klass och några till från min gamla skola var på Trollenäs. Det skulle bli krig och vi var då med. Ingen var nervös eller någonting, vi bara skämtade om att vi kanske dör och sånt. Sen började då "orch-kriget" skitläskigt var det. och eftersom vi mini-tjejerna inte kunde kriga så tog orcherna oss. Typ vi skulle gå i ett led efter en orch och sen blev vi fast i ett rum när orchen skulle hämta kaffe (!?). Och dessutom hade vi en lärare med oss från skolan, som i detta fallet var Lucas Scott's mamma Karen. Och när orchen var iväg så höll vi för Karens ögon och mun så tog vi krocketklubbor som vi skulle döda orchen med när han kom tillbaka. Och när han då kom, satt vi Karen i ett hörn och sen började alla fäktas med orchen. Men han började bara skratta och sen var han skitnära på att hugga av mitt huvud, men hans svärd var inte vasst alls så det blev bara typ skrapsår. Sen tryckte Emma i sin klubba bakifrån genom halsen på honom, och då började han skratta och sa att vi var patetiska och började bitchblicka oss. Så jag drog genom den saken längst ner på klubban, genom hans hals så huvudet ramlade av. Sen gick vi ut på en balkong där jag skulle fäktas med orcher, fast en i taget, så dom stod utanför och väntade på sin tur. Och helt plötsligt så kommer typ dumbledore och kungen och några till ut på balkongen utan kläder, och då helt plötsligt blir allting jätteljust och grönt och då går jag och alla dom andra ner och badar i en uppblåsbar barn-pool?
alltså seriöst. jag var svinrädd när jag vaknade, men vafan är detta för dröm.. he-he
ska till skolan nu, och efter skolan ska jag till VÄRLDENS NYASTE IKEA.
puss

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.