PULKABACKEN

igårkväll vid halv 1 stack jag och evelina ut i snön och åkte pulka.
herregud, pulka är så sjukt underskattat så det är sjukt! har inte haft så roligt på länge
skrattade och skrek, haha!



men det fulaste av allt, var att när vi kom till backen, var där folk.
Och under tiden vi var där, kom det förbi mer folk än vad man träffar på dagen i Billeberga.
Wack by det här alltså..

Nu hade jag och evelina tänkt att gå ut med hennes hundar och ta med kameran ut också.





satt min hand rakt in i plattången innan, har typ ingen känsel alltså :(

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.