HISSAR OCH DISSAR FAN

okey, vi gör något sånt här idag.
får hoppas det blir bra hehe
about me liksom ..!


NATHALIE HISSAR -

ATT JAG KUNDE I PRINCIP ALLTING PÅ PROVET!
ojah, det gäller att öva liksom.

Att "Love the way you lie part 2" finns på youtube igen!

Att det är snö ute, så sjukt myyyysigt.



NATHALIE DISSAR -

Att jag blir inlagd på sjukan nästa torsdag. Ska spruta båda knäna, antagligen en armbåge. Får inte röra mig på 24 timmar. Alltså ingen skola torsdag/fredag. (borde inte detta stå på hissar listan) .. haha

Att mina skor typ är sönder, för mockan typ har fuckat sig :( bra kvalle skulle de vara ja.. not.

Att det inte är tillräckligt mycket snö för att åka pulka

Att Josse skolkade idag, för att det var prov. Moget gumman, jättemoget :)

PUSS OCH KRAM gummibanan
eve kommer senare, nu ska jag äta macka och dricka varm oboy..  mhmm

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.