This ain't gonna be fucked up!

Riktigt trött efter en riktig golfdag!
Har hur mycket som helst att plugga, men min kropp orkar verkligen inte öppna böckerna och göra ett försök.
Mamma och Daniel har varit och bytat min TV, vilket betyder att jag kan kolla DVD nu.
Det är ju bara awesome!
Men nu har jag verkligen fått för mig att starta min sov-pl och öppna franska/so och svenska häftet så skiten bli klar.
Kan ju alltid hoppas på en fin morgondag.
Men det är klart, den blir vad man gör den till.
Puss sålänge.
jag kommer aldrig glömma tiden då vi gick i skolan
skippa sista matten, satt och snacka ut om allt i solen.
nu vill jag minnas alla saker som vi skratta åt
när vi va dom som ingen såg och ingen annan fatta nåt
minns du när vi rökte förut, minns du alla galna fester
minns du när vi lira basket, minns du när vi käka kräftor
jag glömmer aldrig tiden, allting var så lätt och kul
aldrig var man ens besviken, allting var så rätt och du vet
när det var fest så fick vi jaga dom som köpte ölen

hade man en dålig dag så fanns du där och drog ett skämt
du gjorde livet enkelt, ställde upp, du var en trogen vän




Kommentarer

Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-05-07 21:54:06
Hemsida: http://wardh.devote.se
Kommentar:
om du nu menar mig med kräft-texten...

så vill jag bara säga du har varit och är den bästa kompisen som finns.

och jag älskar dig. finns ingen bättre än dig snuttis.

ingen klår oss, vi har äkta vänskap. så det ska va ju ;)

hihihihi. poossss, göllig bild på oss med.

mhm. du gör livet enkelt!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.