Paparazzi

jag har varit iväg och handlat blommor med mamma i princip hela dagen. Har varit riktigt mysigt & vi tog dessutom en fika inne på ikea eftersom jag skulle handla en sån där som man hänger på dörren som man kan hänga upp saker på (!?). Ja och sen var jag tvungen att plocka på mamma lite annat skit som vi egentligen inte behöver. Men är man på ikea så är man, så är det bara.

Nu har jag precis gjort klart Alex Perssons header. Hans blogg hittar ni här -> www.rhyme.blogg.se
Och vi hoppar ju att han kommer uppdatera någerlunda ofta?

Nu ska jag nog ta och kolla på några avsnitt OC som jag inte har gjort idag, har verkligen inte haft tid och nu känner jag en viss desperathet och är tvungen. Fast innan det ska jag nog ta tag i den jäkla tekniken. Jag missade ju dessutom fysik labben i tisdags när jag var sjuk så blir tvungen att ta igen den imorgon också. Men det fixar sig nog, allting känns ganska okej nu faktiskt.

Haha, idag när jag var på ikea såg jag en tjej som var ruskigt lik Jackie Ferm, undra om det var hon? För hon var riktigt motbjudande.. uwhe..




haha, såååå sexiiiig man kan vaaaaaara!

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.